Bożenki to oczywiste

Bożenki publicznie
Smutne chwile
Napisz  !

Jesienne trzy dniowe spotkanie Bożen w Zębie, najwyżej położonej miejscowości w Polsce.

Cisza i widoki na okolicę i Tatry zapierała dech w piersiach. Zaraz w pierwszy dzień poszłyśmy na pierwszą wycieczkę w stronę Gubałówki. Oczywiście po drodze mijały nas góralskie zaprzęgi, a na samej już Gubałówce dopadł nas Janosik. Część Bożen zjechało kolejką górską do Zakopanego, a część poszła dalej aby zjechać wyciągiem kanapowym. Na dole spotkałyśmy się i ruszyliśmy przez Krupówki w kierunku BUS-a. Po wspólnej obfitej obiado-kolacji gawędziłyśmy przy kominku, dopóki gospodarz nie wygonił nas spać. Mimo zmęczenia chciało by się dłużej siedzieć, bo rozmów nie było końca. Oczywiście miejsce się znalazło i Bożenki posiedziały dłużej.

W sobotę po śniadaniu była wycieczka do Dolina Kościeliskiej, w którą udało się 10 Bożen. Bozkara i Zula ponieważ znają dobrze ten szlak wybrały Dolinę Strążyską, wodospad, skocznię i oczywiście Zakopane. Kordasia z Żabcią również wybrały Zakopane i łatwiejszą drogą. Grupa 10-osobowa była bardzo zadowolona z wycieczki po Kościeliskiej. Wracając zatrzymałyśmy się na Krzeptówkach, aby zobaczyć przepięknie zbudowane dla Papieża Jana Pawła II Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej. Następnie udaliśmy się w stronę BUS-a po drodze podziwiając stare, zabytkowe Zakopane. Po smacznej kolacji pomaszerowałyśmy parę kilometrów do Karczmy „U Zapotocznego". Ostatnim BUS-em na 23.00 dotarłyśmy do Willi.

Niedzielne śniadanko i pakowanie na drogę powrotną. Niektóre Bożenki poszły do Kaplicy na Mszę. Zakupiłyśmy świeżutkie oscypki u naszych Gospodarzy. Gospodarze byli bardzo dla nas gościnni i życzliwi. Oczywiście na ręce Gospodarzy złożyłyśmy od nas Podziękowanie w formie dyplomu. Potem wszystkie ruszyłyśmy w stronę Zakopanego i swoich ukochanych domów.